Dravel och allt möjligt

Visar 25 inlägg - 201 till 225 (av 908 totalt)
  • Författare
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God morgon GU!

Fick lämna återbud idag med…hade lite feber igår kväll!

… ingen feber nu på morgonen i a f!

Drive in test för Covid 19 bokat på onsdag i Gustavsberg!

Bäs
    • 1180

Sur omgång, kändes helrätt när jag satte spik och de 3 följande… slutade utan att få hoppa på bollarna till banken. Förjävligt…

bajen-loveU4ever
    • 189

Haha! Hoppsan! =)

Bäs
    • 1180

Den här är ju fin…

Bäs
    • 1180

Det här är ju rätt fint ändå, skapligt saknad profil, ur en intervju med den där målvakten i det där laget som inte finns.

Bild

Bäs
    • 1180

Är nog mest sjuk i huvudet, inget att göra något åt och ska man känna sig frisk eller vara frisk i 2 dar så lär det inte bli något mer pul för mig om man nu ska hårddra det. Kontentan blir att man masar sig upp på morgonen några år till ändå.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God middag GU!

Farbror har valt att stanna hemma några dar, då bl.a. snoret rinner och det känns tjockt i skallen, men är i a f feberfri och övriga lekamen känns hyfsat OK!
    Efter samtal med den lokala vårdinrättningen, så är det mest troligt att farbror har fått en helt vanligt förkylning…
    ”Det andra” som det ständigt varnas för kan troligtvis därför avfärdas….
    …men det efterfrågas ändå två symtomfria dagar innan man går till ”pulet” igen och det gäller tydligen även mig! 😉

KÄMPA, JAG SJÄLV!

Bäs
    • 1180

Man har ju inte så roligt så den här får väl vara det som får det att ryka lite i mungipan

Bäs
    • 1180

Det här är nästan dravel (fast inte dravel) men även nästan Bajen, läs för fasen

Bajen-hjälten är igång med sitt sociala projekt igen: ”Jag ljög mig in”

Man ska ju källhänvisa och det är fotbollsthlm.se den här gången

Bäs
    • 1180

Det finns dumheter och så finns det roliga dumheter

Bäs
    • 1180

Den imaginära tunneln är svart, men skiten svänger så man vet ju inte riktigt vad som döljer sig bakom nästa böj, men det är nog några kvar till vi får se ett ljusinsläpp.

I övrigt så har det varit en osedvanligt trist vecka om än att det var rätt skönt ute på lunchbreaket.

Kämpa kämpar!

HOFF
    • 37

Nu är det fredag så upp med hakan Bäs! 😉

Bäs
    • 1180

Snart en dag till och tunneln blir bara längre och mörkare

Bäs
    • 1180

Ja, snart är den här onsdagen förbi… lämnade inga större spår i min kalender eller dagbok.

Bäs
    • 1180

En riktig Skotte har lämnat jordelivet

Vila i frid Sean

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

R I P Sean Connery!

Bäs
    • 1180

Hästhandlare… ja, det är ju inte för inte som det är en skällsord.

Det grönvita är snyggast… det är ju det man vilar ögonen på trots allt, eller…?

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God morgon GU!

…varit lite off!

Grattis ”lillasyster”… 🙂 🙂

Själv hoppas man som vanligt på ”storslam”…även om alla bidrag är välkomna!

Tycker ”Proppen” fortfarande är en fantastisk häst…
    …men man undrar ju vad är det för sjuka och kallsinniga jävla djurplågare som med berott mod skadar en hästs nervsystem för att döva bort smärta och därmed få hästen att springa vidare trots skavanker och skador.
    Det normala är att en häst med värk/smärta inte fungerar varken i lopp eller träning…med detta dövar man alltså bort med nervsnittning! BEDRÖVLIGT!
    Hur skall man som köpare skydda sig mot detta om detta sker i något slags ”travets gråzon”…med rätt undermålig dokumentation?
    Lider ändå med Redén, som av etablissemanget ”givetvis” hängs ut som den verkligt stora boven!

Trodde i min enfald att det numer var våra påtvingade och mer än lovligt odugliga politiker som stod för all världen lurendrejeri och mygel!
    …men världens suspekta och mysko hästhandlare verkar tydligen ännu inte redo att ge upp den föga åtråvärda titeln!

Damerna säkrar allsvenskan idag…det är min känsla!

AVD ”61 årig gubbsjuka” 🙂 🙂
    …tycker Hanna Folkesson är snyggast i laget, nu när Lotta drog till Man U! 😉

Bäs
    • 1180

Riktigt najs med sånt… gör något kul sen när man får göra kul grejer.

bajen-loveU4ever
    • 189

Tack så mycket!  😁😁

HOFF
    • 37

Fan va majjigt Blu4e!   Stort GRATTIS till vinsten 😀

bajen-loveU4ever
    • 189

Spelade en Harry i onsdags, V86 för 80 kr.

När jag loggade in på ATG idag satt det 22984 kr där.

Det var 8 rätt… Plötsligt händer det! Vilken härlig chock…

Nästa gång hoppas jag på lite mer nollor på slutet…

Bäs
    • 1180

Tuffa tider för Redén och hans stall Zet. Tråkig historia är det ju hur som helst ändå var det rätt väntat och i mitt tycke rätt beslut, men det är trist för de drabbade, såväl 2:orna som tränare. Har man en skyldighet att kolla så måste man ju kolla. Om andra kan hitta felet så kanske en köpare skulle kunna det också, men det kanske inte är så enkelt ändå.

Bäs
    • 1180

Fotoshoppade bilder har man ju hört talas om, men de brukar ju vara lite mer sofistikerat gjorda än den här.

Bild

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

Farbror har för första gången satt två V 75:or på raken…vad han vet!
    ..inte särskilt svåra rader, men ändå! 🙂 🙂
    Den igår var ”löjligt enkel”…idag var det lite svårare, men ändå fint för självförtroendet!

Igår spikades de ”två givna” i femte och sjätte, samt ett tvåhästarlås i tredje!
    … varför ändra på ett vinnande koncept, så körde jag vidare på samma upplägg idag!

Spik i andra och sista, samt låset i första! 🙂

Visar 25 inlägg - 201 till 225 (av 908 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.