Dravel och allt möjligt

Visar 25 inlägg - 701 till 725 (av 908 totalt)
  • Författare
    Bäs
    • 1180

Hur ser det ut på t-shirtfronten? Någon mer som önskar någon till?

Bäs
    • 1180

Elitloppsfinalen blev ju lite av ett antiklimax kan man väl säga…

Bäs
    • 1180

Världsklass kort och gott

Lite Led Z

Bäs
    • 1180

Har kollat igenom en del… det är så förbannat långa avsnitt bara. Skönt att det finns alternativa media. Försöker lyssna av lite av de andra också… brukar alltid ligga något halvskumt bakom såna här siter… men det är onekligen intressant att höra precis det man egentligen vill höra, att någon går emot vansinnigheterna. Arthur Ringart hade någon blogg som var inne lite åt det här håller, men inte lika radikalt. Han var ju en i raden av mediafolk som axlade ”äldre”-frågor från ett synnerligen bra perspektiv. Kollar vidare…

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

Spikarna brände…och en storskräll! Tre saker som påverkar utfallet…4 rätt!  🙁

SWEBB TV är mitt nya ”youtube” nöje…. de dagar jag låter bli rock’n roll!
    Just att det är oberoende TV och att man kan säga sanningen i o m att man håller sig till relevant fakta!
    All ”fakenews” genomskådas…

Tycker Lars Bern är lysande när han förklarar och ger insiktsfulla analyserar vad ”makteliten” sysslar med!
    Synd bara att han är helt blockerad från allt traditionellt media-utrymme…han borde deltaga i alla samhällsprogram och debatter!
    Fantastisk person, om ni frågar mig!

BÄSIC… kolla in de programmet om globalisterna och om klimatbedrägeriet!

Bäs
    • 1180

Ha ha, kattastrof… 0 rätt. Blev dock glad när Ulf Stenströmer dök upp i rutan
    Känns klart onödigt att gbg skulle peta in en boll i 90+

Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Bäs
    • 1180

La en stödrad för vill kolla travet och värdelöst utan att spela. En liten chansrad, tyvärr inte lyckosamt så långt.

Bäs
    • 1180

Kollat lite, ska kolla mer snart… verkar vara en hyggligt (politiskt) neutral kanal… alldeles för mycket av vår media är så hårt styrt att man baxnar. Vad är det egentligen Public Service och andra kommersiella kanaler försöker tuta i oss…? Mycket dravel är det.

https://www.swebbtv.se/blogg#alla-blogginlagg-2019

Här ett gäng aktuella intervjuer: https://www.swebbtv.se/program/politisk-korrekthet

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

”Fjärde statsmakten” på SwebbTV med Lars Bern är både bildande och intressant i dessa förljugna tider! 😉

Bäs
    • 1180

Ah, det är ju i Dravelforumet, där allt dravel är tillåtet. Ska kolla vad det är för kuf, det finns ju en del kunniga människor som inte rör sig i politikernas rum eller kretsar.

Trots att jag bommade i första så blev det ett par sexor. Det var ju trevligt, ett tag sedan jag kände att jag var med i racet. Det visar i varje fall på att det går att dra in lite flis även på små system, 288 rader.

Nu ska jag få kran att sluta rinna, hostan får jag nog stå ut med ett tag, kan bli en knäpp framåt kvällen och skrämma bort skiten.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

Till er som vill höra en intressant person kan jag varmt rekommendera Lars Bern….  sök på hans namn på ”tuben”!
    Hans betraktelser av vad som pågår i ett allt sjukare och hysteriskt Sverige är mycket intressanta…det handlar om politiker, miljön, banker, ekonomi m.m.! I mina ögon är han kunnig, påläst och kompetent person, som borde få mer media utrymme…men man vill inte ha med stridbara personer att göra i media, så man gör det enkelt för sig totalt ignorerar denna typ av debattörer och vänder sig till ”PK- personer” istället!!

Detta befinner sig i gränslandet av vad som hör hemma här på forumet, men i o m att jag inte länkar, så är valet ert om ni vill kolla upp honom!
    Jag tycker i a f att det känns viktigt att sprida hans kloka ord vidare…

bajen-loveU4ever
    • 189

Genk blev belgiska mästare.

Grattis till Borges och Aidoo!!

bajen-loveU4ever
    • 189

Kennedy provar på lite andra sporter nu, efter fotbollen! =) =)

Är nu också hästägare.  =)

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/a/lAJlb9/sa-har-du-aldrig–sett-kennedy-forut

bajen-loveU4ever
    • 189

Davva Karlsson lägger skridskorna på hyllan. Han har inget mer att bevisa, säger han.

Och det är ju så sant det!  Har man gjort 1000 bandymål kan man luta sig tillbaka och ta det lugnt. =)

Stort tack för din tid i Bajen, Davva!

Bedon
    • 54

Så in i helvete jävla ont i mitt knä. Nu vet ni det.

Bäs
    • 1180

Snart dags för en läsk, den här gången lutar det år greken… väl mött

K.K..
    • 118

God kväll GU! En bra helg med bra resultat, fast oavgjort i derbyt hade varit lite bättre. Ny match på tisdag.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God morgon GU!

Rinat Shamsutov har ruttnat på ”packet bandy” och lämnar…han var med hela resan och tog upp ”packet”!
    … härligt att höra hur ”luftslottet” rämnar! 🙂
    Ni som har bandyplus kan läsa artikeln…
    https://www.bandypuls.se/artikel/elitserien-herr/ryske-stjarnveteranen-lamnar-angrar-flytten-till-aik-hade-jag-kunnat-ga-bakat-i-tiden-hade-jag-aldrig-skrivit-pa
    Han är/kom på kant med ledningen och ångrar att han skrev på redan från början i det avseendet, men trivdes med laget!

Tror han skulle passa bra i Bajen, trots sin 45 bast…dels som assisterande tränare och som spelare när det krisar!
    Grym passningsspelare…och mycket god vän med Ivan sedan deras tid i Tillberga! Tror inte Karlsson utsett någon assisterande tränare än!
    Han hintar om att han gärna vill fortsätta på elitnivå i Sverige…
    …gärna i ett ungt lag med höga ambitioner och som spelar en offensiv bandy!

Tycker det låter precis som oss… 🙂 🙂

желанный….säger jag!

Bäs
    • 1180

Ja ja, det blev en sevärd avslutning i varje fall.

Bäs
    • 1180

Har lagt ner det där slumpspelet, torskar hellre stålarna på de där kamelerna. Borta efter 2 race, är jag knappast ensam om iofs. Jobbar på några 5:or

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God morgon GU!

Vaknade, så var den dagen förstörd…
    …p.g.a. att någon jävla polack och en tyskjävel vann nästan en halv miljard på Eurojackpot…Bastards!
    Jag då????
    🙂 🙂

Bäs
    • 1180

Ja, och efter den inledningen så såg man väl inte riktigt det komma… starkt och sen vet jag inte om det kommer bli den roligaste match man sett men det återstår väl att se. Hoppas att båda lagen har alla spelare tillgängliga bara. Det är ju rätt sjukt att båda saknade sina kanske största profiler och ändå grejade det. 1 juni… bra uppvärmning inför derbyt dan efter.

bajen-loveU4ever
    • 189

En ny galen semi!

Grattis Spurs!

Inte utan att man tycker synd om Ajax…

Bäs
    • 1180

Klurigt läga (minst sagt) för Tottenham, de möter Ajax borta och saknar en hel del nyckelspelare, precis som pool gjorde igår, men kan de verkligen skrälla också? Tror not det väger över mot Ajax rätt kraftigt

bajen-loveU4ever
    • 189

Helt galen match!!

Pool mycket bättre, ville mer.

Så välförtjänt.

Barca bleka.

Ser fram emot finalen!  Jobbar till 20.00 imorron men hinner hem för att se det mesta av vilken motståndare det blir då.

=)

Visar 25 inlägg - 701 till 725 (av 908 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.