Dravel och allt möjligt

Visar 25 inlägg - 526 till 550 (av 573 totalt)
  • Författare
    Bäs
    • 634

8:an är i varje fall fixad ha ha ha den andra 2:an ska nog gå att lura ut på sjön.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 464

…bra där B ä S!
    Hoppas du lyckas få med de jag tänker på! 🙂

Bäs
    • 634

Tack för lovorden!
    Precis vad som behövs för typ av injektion för att man ska palla kämpa på att fixa till ”felen”. Lite skoj är det också så klart, men roligast vore det om det kom tillbaka ett gäng skribenter. Tillbaka och några nya kanske… för övrigt ska jag lobba för att få med ett par till på kryzzen som var med senast och tyckte vi var förbaskat trevliga att ha att göra med… såklart

bajen-loveU4ever
    • 91

God kväll GU!

En stor eloge och (en grogg till?!  på kryzzen) till herr Bäs som gett oss detta härliga alldeles egna forum!!

Suveränt tycker jag!

=-)

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 464

God kväll GU!

Farbrorn från Älta är övertygad om att han kommer trivas här på vårt alldeles egna forum!  🙂  🙂

Totalt onödigt inlägg, men jag behövde få detta ur mig! 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 464

God kväll GU!

…så har döden givit mig en ny råsop! 🙁
    På kort tid har två av mina absolut bästa vänner tillika fina ”dryckesbröder” gått ur tiden…bägge alldeles för tidigt!
    Grabbar man villkorslöst delade sista biran och hundringen med!

Vila i frid Englund och ”Lövis”!

…det är bara jag kvar nu!

Bäs
    • 634

Försökte flytta din ”dödsannons” till dravel, men det funkade inte så enkelt som jag trodde. Det här är ju nedbantat till enbart en ”tråd” och det gör det kanske lite klurigt att flytta ett ”svar”. Att flytta en tråd (ämne) till ett annat forum gick enklare.
    För övrigt trist när gamla gamänger trillar av, men vi har ju börjat komma upp i ärevördig ålder så det är väl något man får vänja sig vid helt enkelt. Fast lite jobbigt är det allt.

Du kanske kan kopiera det och lägga in det i Dravel så tar jag bort det sedan från GU

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 464

Vi kan ta det lite lugnt att basunera ut till andra än så länge, när vi fått bitarna på plats lite mer känns det roligare att ”bjuda in”. Vi har ju redan klanare och svärmorsor i leden så att säga.

Det kan du ha rätt i…

Bäs
    • 634

Vi kan ta det lite lugnt att basunera ut till andra än så länge, när vi fått bitarna på plats lite mer känns det roligare att ”bjuda in”. Vi har ju redan klanare och svärmorsor i leden så att säga.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 464

…nästa fråga!

Hur får vi tillbaka tidigare medlemmar och hur får vi in nya?

Skulle vara skittrevligt om våra ”klan och svärmors”-vänner också kunde logga in här och förgylla forumet med allsköns dravel!

För övrigt så hamnar jag på ”sista” sidan när jag postat ett inlägg och får således klicka mig tillbaka på sida 1 varje gång…är det bara jag som får det, tro?

Bäs
    • 634

Får väl ta med en uppblåsbar rullstol eller nåt… länge sedan det var en grogg, en sur GT eller Cuba Libre blir alldeles förträffligt.

Ska ta och ändra det här trista typsnittet till ett rakt och be om en större 8:a 😉

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 464

…skulle vilja att min 8 blev lika stor som bokstäverna….om det går?

AVD Lyxproblem? 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 464

Farbror tänker bjuda dig på en sjujävla grogg på båten!

Bacardi och Coca Cola…hur låter det! 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 464

…för övrigt tycker jag detta forum äntligen känns som VÅRT forum!

Vår tid på ”lånad plats” känns som passerad och det känns fantastiskt!!

STORT TACK, hursomhelst till B B för att de upplät plats när S F övergav oss!

…OCH ETT GIGANTISKT TACK TILL BÄS FÖR ETT FÖRTRÄFFLIGT ARBETE!

RESPEKT BRODER!

Farbror tänker bjuda dig på en sjujävla grogg på båten! 🙂

Bäs
    • 634

Härligt med någon mer som småtestar lite, den hamnade ovanför #180 så det var ju bra. 🙂

Tror att det kan vara läge att lägga in ett testforum så man inte gör bort sig i villervallan och tar bort några vackert författade ord.
    Tror faktiskt att jag tänker kalla det test

Bedon
    • 41

Detta är ett svar på kommentar #180

Var kommer det att hamna?

Bäs
    • 634

Nu gjorde jag en ändring som jag inte har en aning om vad den påverkar, sånt är spännande.

Tog bort den ”finessen” illa kvickt, fast jag ändra de den där listen just ovanför med lite figurer istället för text.

Bäs
    • 634

Tar mig friheten att klippa och klistra från ”gamla GU”

Hej igen GU, ofta jag är inne nu ?

Bäs, jag behöver fullt namn, och p-nummer på Arne samt en mobil eller om han har Facebook så kanjag lägga till honom i Messenger gruppen.

Här kommer deltagarna som kommer delta på 12:e GU kryzzen, är det någon som saknas så hojta till:

Rosen
    Giganten
    Rolf
    Krister
    Johnny
    Tobbe
    Johnny W
    Kungen
    Tony
    Södertompa
    Alexx11
    Höjden
    Bäs
    Arne
    Älta
    Blu4e
    Roger

SKÅL !!!

Bäs
    • 634

Ha ha, jag har jobbat lite på att fixa skrivrutan men inte hittat någon kvick fix på det. Enklast att nå den är att trycka på ”svar” på senaste inlägg så hamnar man på den direkt. Sen när man postat så hamnar man inte på första sidan utan på andra, men det ska nog gå enklare att lösa tror jag.
    Time will tell… och tid är något man får får till ibland, som i söndags när jag egentligen borde åkt ut och kört snöslunga åt morsan. Om det inte töar så blir det på lördag istället.
    Tror ändå att det blir lite smidigare för mobilfolket att inloggningen ligger överst om man blivit utloggad. Jag har skickat ut till de som är med i GU-tipset, så du får gärna sprida det där du får tag i folk.

alexx11
    • 17

Finns ingen möjlighet att få skrivrutan högst upp?

SKÅL !!

Bäs
    • 634

Tror inte det är någon skillnad på att ”svara” eller skriva nytt eftersom allt ligger undersamma ”ämne”. Bara det att när man trycker svara så hamnar man snabbt på textrutan så man slipper skrolla ner till den. Fast man vill ju hamna på sidan med senaste inlägg när man postat.

Bedon
    • 41

Näe,
    Svaret syn som en egen kommentar
    🙁

Bedon
    • 41

Nu kollar jag igen om svaret på en inledande kommentar kommer att synas
    //S

Bäs
    • 634

Har ändrat nu så det går att lägga upp upp till 4 filer 2Mb
    Märkte att när jag postade raden ovanför så låg inte inlägget där utan jag hade hamnat i GU-forumet, klickade tillbaka till dravel och där låg det. Kan vara att GU-forumet ligger som primärt, gå säkert att få till. Får invänta när jag har tid att sitta lite. Nä, det var att jag hamnade på sidan 1. Ha ha, det finns en hel del att skruva på så jag får försöka hitta rätt kran.

BAJEN ÄLTA NR.8
    • 14

God kväll GU!

Trevligt, trevligt! 🙂

Visar 25 inlägg - 526 till 550 (av 573 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.