Dravel och allt möjligt

Visar 25 inlägg - 401 till 425 (av 900 totalt)
  • Författare
    K.K..
    • 108

Cheapy Air är fem timmar försenat. Det kunde man ha räknat ut i morse, men Ving verkar inte behärska situationen. Nåja, det är långt till april och premiären.

K.K..
    • 108

Vi har bokats om till Vamos Air Hoppas vi slipper höns och getter på planet.

Bäs
    • 1153

Bildresultat för semla

Bäs
    • 1153

Följer med spänning hur resan går… i vanlig oordning.

K.K..
    • 108

God morgon GU! Idag reser vi hem förhoppningsvis. Ett hotell med italienare har satts i karantän här på ön vilket är lite oroande.

Bäs
    • 1153

Har inte hittat något annat i loggarna dessvärre… det vi råkat ut för tidigare är att något inlägg med youtube-länk måste godkännas innan den publiceras. Har inte hittat någon sån inställnng så lite retfullt, men lite hands on är aldrig fel.

Så det sandstormar runt Karlssons alltså, ja hoppas ni inte behöver lyfta med grus i maskineriet åtminstone, då är det nästan bättre att vara på backen även om det inte är rätt backe.

K.K..
    • 108

God morgon GU! Sitter på ett hotell på Teneriffa och sanden yr runt öronen, dock inte lika mycket som på de övriga öarna. Får se om vi kommer hem på tisdag.

Undrar vart mitt första inlägg tog vägen.

Bäs
    • 1153

Skulle vara intressant att få en indikation på vilka som ska med på årets (första) resa.

Bäs
    • 1153

Det var inte något som hände på årsmötet egentligen, ett par nya friska, något byte och något avhopp. Själv är jag kvar som revisor.
    Det blev lite allmänt snack om hållning i olika frågor som VAR och den där jäkla trappan.

K.K..
    • 108

God kväll GU!. Bajen Fans årsmöte hade jag helt glömt bort.  Får se om man kommer iväg på någon av bortamatcherna i EL

Bäs
    • 1153

En av alla man minns från det konstiga 70-talet.
    Tillsammans med Pugh och ett gäng proggare tillhörde han de största i klassen. Idag kanske jämförbar med Winnerbäck.

https://www.youtube.com/watch?v=yoU48MBgwWM

VIF Ola!

Bäs
    • 1153

Fantastisk filmsnutt på försoffade britter

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 849

God kväll GU!

En torsk kl 9.00 och sedan vann Faluns töser en match och slapp därmed bli sist i gruppen!

…i torskmatchen blev  MVP-pris till Elin!

Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 849

God morgon GU!

Var i Hässelby igår och kollade svågerns dotter lira handboll…stortorsk blev det och rött kort drog hon på sig i ilskan!
    …så kan det vara när man är 16 bast och har vinnarskalle!

Vi drar dit idag också…första matchen kl 9.00

Bäs
    • 1153

Jo, var på väg att skaffa plåt när han var här 2018, men av det blev det inget…  skrik till om du hör något, men han ser inte ut att göra någon spelning i närheten, bara i Cardiff. Bra skit…

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 849

God kväll GU!

En förträfflig låt…

https://www.youtube.com/watch?v=tZLpjFwielI

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 849

….har kollat in Joe Bonamassa på ”tuben” en del på sista tiden!
    (Även försökt länka, men det fungerar inte…)

En snubbe har hursomhelst skrivit detta i kommentarsfältet efter hört Joe lira…

”Think I’ll go down to my basement workshop, and make a nice clock out of my Stratocaster”.  🙂  🙂

Bäs
    • 1153
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 849

God kväll GU!

My brain hurt’s….

R I P Terry Jones!

2 down, 4 too go! 🙂

Bäs
    • 1153

Så det är full laddning för en ny kryzz… utmärkt datum admin!

bajen-loveU4ever
    • 188

Har ni sett att Igor ’ i will kill you ” Armas är på Sportkanalen?

=)

För övrigt en jävligt trist match men våran grymma Bojanic är med så man kollar  ju ändå!

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 849

Ond middag GU!

…ond av flera anledningar!

Farbrors ”pannknack” når ständigt nya höjder…tror att jag måste ”söka” för detta och att det blir värre och värre och tyvärr även oftare, oroar mig!!
    Inga ”piller” hjälper…och den dyker upp med en väldig precision innan helgerna… och brukar släppa framåt söndag eftermiddag vanligtvis!

Gjorde ett migräntest på nätet…vad det nu är värt!
    Det är frågor som jag har svårt att svara korrekt på, då dessa inte direkt rör mig och mina dagliga sysslor, men en hint om att något behöver göras är det i a f!
    Här är ditt testresultat
    Dina besvär är svåra och du bör ha kontakt med neurolog som kan skräddarsy en behandling som passar dig. Det innebär troligen en förebyggande behandling för att minska antal huvudvärkstillfällen samt en akutbehandling när huvudvärken kommer. Idag är det bara neurologen som kan ge alla behandlingar då de mest effektiva läkemedel bara får förskrivas av en neurolog. Vid förebyggande behandling är det viktigt att du har en kontinuerlig kontakt med din neurolog för att följa behandlingens effekt över tid.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 849

God morgon GU!

…derbydags igen!

Men innan det är det ”pul” på menyn!
    Lite nya ting skall monteras på grävmaskinen, samt att tre små granar skall tas bort hos grannen!

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 849

God morgon GU!

Föga oväntat så började det nya året ungefär som det gamla slutade!

Får man önska så hoppas jag att detta inträffar i år!

…massutvisningar av ”systemutnyttjande ”patrask!
    …det s.k. klimathotet avslöjas som det ”bogus” det är!
    …och att sekten runt detta ”pudlar” om sin sjukt överdrivna alarmism!
    …de vänstervridna och ”PK” kvällstidningarna går i konkurs!
    …och att lika vänstervridna och ”PK” SVT och S R inte längre tillåts vara skattefinansierad!

I wish, but it’s not gonna happen!

Bäs
    • 1153

Lite märkligt det där med länkarna som måste godkännas. Jag la upp en gif och Blu4e la upp Bajenklippet utan att det behövde godkännas. Ksanske det bara gäller YouTube… får hålla ögonen öppna, messa mig annars eller skriv här så fixar jag.

Visar 25 inlägg - 401 till 425 (av 900 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.