Bajen, bara Bajen

Visar 25 inlägg - 1,151 till 1,175 (av 1,273 totalt)
  • Författare
    bajen-loveU4ever
    • 136

Nu är det nervöst.     =/

0
    Millen
    • 29

Surt som fan med torsk igår. Men spelar vi så ofantligt dåligt anfallsspel kommer vi få det väldigt jobbigt under säsongen… Vi behöver en riktig ersättare till Junior tills han är spelklar. Utan spelmotor på mitten kommer vi ingenstans!

BÄN8 du låter lite bitter! 🙂

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 714

…dessutom har dom jävla svinpälsarna lyckats ta sig upp till elitserien i bandy!

Och om de får som de vill, så kommer de där jävla svinen förpesta Zinkensdamm med sin närvaro…vidrigt!

0
    Bedon
    • 48

Så jämrans sugit! Avgå någon!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 714

God kväll GU!
    Det vi fick oss till livs idag är att straffarna måste sitta om man tänkt sig att ta sig vidare i Svenska Cupen med ett mer än lovligt fantasilöst och andefattigt spel!! 😉

För övrigt kände jag inte till att det redan var lottat och klart och att ”packet” givetvis fick den enklaste ”resan” mot en final i o m att de fick Eskilstuna! Är det inte pinsamt hur de där jävlarna ständigt och jämnt får ”gången krattad”?
    Konspirationsteorier om tex riggade lottningar m.m. är inte helt ogrundade när alla fördelar på något märkligt sätt hamnar hos de där jävla svinen!
    …men det kan ju bli så att om svinen vinner hela skiten, så ärver vi deras plats i nån jävla cup!

För övrigt så är det grönvita ödesdagar framgent!

…kommer handbollen klara sig kvar och kommer vi att får en match till på Zinken?
    Vad som mer kan gå åt helvete får tiden utvisa! :-0

0
    Bäs
    • 966

Skit att missa på straffar… kunde inte påminna mig när vi missat på straffläggning, men blev bryskt påmind att vi bommade mot Sirius, något jag hade förträngt helt.

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 714

God middag GU!

Är det inte märkligt att fotbollsförbundet slumpmässigt lyckats ”pricka in” två derbyn av två möjliga och en skitmotståndare till sina vänner i ”packet” av de åtta lag som återstod? ”Packet” går lätt vidare….och får en svår motståndare mindre i o m vårt derby!

Kom ihåg var ni läste det först…Packet kommer ”få” HBK eller Eskilstuna….tro mig!

0
    Bäs
    • 966

Kinesen vid Kungen står på menyn innan för våran del

0
    K.K..
    • 79

God morgon GU! Matchdag och spända förväntningar. Har plåtar till Östra Övre 329, en Bajenläktare  förhoppningsvis.

0
    Millen
    • 29

Jaha säsongens första derby står på agendan idag! Apa ska krossas både på plan och läktaren. Millen har också plåt på nedre! Vi som ses, ses! 🙂

FORZA Bajen!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 714

God morgon GU!

…surt igår!

Vi gav bort första halvlek och förlorade matchen där…och inte på tilläggstid!!

På måndag måste man se till att hålla extrakoll på framförallt Jansson och även Landström….
    Gör man jobbet mot dessa, så är hälften vunnet!

KÄMPA BAJEN!

0
    Bäs
    • 966

Next up är apderby, var ses vi? Har plåtar på nedre…

0
    Bäs
    • 966

Härligt att höra på Zinken att vi först leder i halvtid i handbollen för att sedan leda med 4 bollar och 8 minuter kvar för att sen få sig en vinst till skänks från högtaleriet. Det gick bra upp till 3-3 sen fick gurkjävlarna in en pyts i 90:e…. när det var vi som skulle göra den. Bonnjävlar…

Vi får ta dem i 3 raka nu och täppa till truten på dem.

Kämpa BAJEN!

0
    HOFF
    • 30

Godmorgon GU!

Är det någon i sällskapet som tar sig till Jerka för lite Handboll innan Bandyn?

HOFF tänkte det.

Skål!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 714

God morgon GU!

Match mot VSK idag….viktigt som fan med vinst!

KOM DIT!

0
    Bäs
    • 966

Grattis Bajen till den ena av 2 högtidsdagar!
    122 år

Bajen 1897

0
    Bäs
    • 966

Hemmaplan… det är ju vi som har. 🙂 Att de får sälja plåtar till oss är vad jag kallar gästfrihet även om det bär mig emot i detta fall.

0
    K.K..
    • 79

Är lite orolig inför derbyt på söndag. Det är två jämnstarka lag som möts och tippar att vi kommer vara fler på plats, vilket gör att de inte har hågon hemmaplansfördel.

0
    Bäs
    • 966

Jäkla hörnor… 4 baljor på hörna (av V-ås) vi får klä av dem på Zinken.

Skit också… men visst gav vi dem an skaplig match? I varje fall som det lät på radio och med lite filter…

0
    Bäs
    • 966

Nu vaknade mina grannar också 😀
    Fager sätter 2:an, Ilja första på hörna.

0
    Bäs
    • 966

Lite tjatig kommentator… man får försöka visualisera
    Skönt att slippa Joneby
    Gratchev nära sitt andra mål. Nu hörna

0
    Barbapappa
    • 25

JAA!

Fasiken, nu väckte visst Barba sina grannar igen mitt i middagen! 🙂

0
    Barbapappa
    • 25

VA!? Fick gnaget en sådan ”promenadseger” till finalen?! 🙂

Barba ser fram emot en final med/mot dem.

0
    Bäs
    • 966

Man får väl gissa att det är lite uppvärming nu i gurkhallen… de har nog inte kollat hur vi spelat senaste matcherna, de enfaldiga vestråsarna. Försvar är bästa anfall. eller vad är det det heter…

Kör på nu Bajen! En i taget. Följer i direktrapportering om det nu inte är någon separat sändning, men det tror jag knappast.
    Jooo, de websänder från 18.55 Direktlänk

0
    Bäs
    • 966

Håller med, lite oroande bara med mittbackar. Ser inga gjutna direkt, jo Fällman, men det är sorgligt att Junior inte blir spelklar förrän framåt sommaren. Så bra spelare behövs, jämt. Odilon lär bli en av våra främsta spelare förmodligen, det tar väl några år och tyvärr är han inte tillräckligt stabil ännu som mittback. Tror nog Fenger får backa ner på söndag och ner med tanken som off mitt Jeppe som def mitt. Tempot måste upp ordentligt hur som helst annars lär vi bli nertryckta av nästan alla allsvenska lag.

0
Visar 25 inlägg - 1,151 till 1,175 (av 1,273 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.