Bajen, bara Bajen

Visar 25 inlägg - 1,076 till 1,100 (av 1,150 totalt)
  • Författare
    Bäs
    • 859

Helvete vad jobbigt att inte kunna se… 3-5 nu bara att hålla i det hela vägen in 10 minuter till

0
    Barbapappa
    • 25

Djävla domare! Och fan va bra Bajen!!!!!!!!!!!!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 668

…2-1 ledning…plus ett felaktigt bortdömt mål och givetvis gör SAIK ett hörnmål i anfallet efter!

Dessa domarfadäser händer bara i Sandviken av någon underlig anledning!!

0
    Bäs
    • 859

Härlig 2-1 ledning efter mål av Robin och Kalle, snemasarna snubblade in någon balja däremellan.

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 668

God morgon GU!

Från de djupaste vrårna av min svarta själ hoppas jag innerligt att det går vägen idag!

Jag känner något alldeles oerhört med våra ”bandygrabbar” oavsett hur det går idag!
    Inget annat lag har så usla förhållande för att utöva sin sport och inget annat lag har trots dessa förutsättningar förmågan att i stort sett ALLTID vara med när medaljerna skall delas ut och det är i sanning oerhört imponerande!

KÄMPA, HAMMARBY BANDY, KÄMPA!

0
    bajen-loveU4ever
    • 127

Jag håller med!

Jävla SAIK!

KROSSA DOM, HAMMARBY!

0
    HOFF
    • 29

Ja dryga jävla saik svin har HOFF fått nog av sedan tidigare och inte fan blir det bättre nu… se för fan till och greja det här nu Bajen Bandy!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 668

God morgon GU!

Vi bjöd på en del mål igår, så nu vältrar man sig i optimism i SAIK och den egna förträffligheten vet inga gränser!

…och då är det väl ett jävla bra läge nu på lördag att täppa till truten på dem!

Stor heder till tjejerna som åkt från Edsbyn till Zinkensdamm för att stötta Bajen…trots att de höll på Edsbyn!

Anledningen var att de tyckte genuint illa om SAIK och ville se Bajen slå dem….precis som jag!

…men det sket sig som bekant!

”SAIKSVIN!”

0
    Bäs
    • 859

Surt som fan idag också… Ingen bra bajenvecka kan vi konstatera, men veckan är inte slut än utan det är en lördag också.
    Då jävlar får de där kvartsmasarna hålla i hatten…

0
    Bäs
    • 859

Surt som fan igår… ikväll får det bli annat ljud i skällan!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 668

God morgon GU!

…viktigt som bara fan i afton!

Kom dit och stötta Hammarby Bandy!

….de behöver oss idag på  ”alla plan”, då en tuff drabbning väntar!

FORZA BAJEN!

0
    Bedon
    • 47

Så nedrans muppigt att tappa en femmålsledning till en tvåmålsförlust 🙁

0
    Bäs
    • 859

Man mjuknar när man läser… inte bara den här raden.

– Grejen är den att jag är under avtal. Hade jag stått utan ett avtal då hade jag inte ens tvekat på att ta Hammarby och återvända hem.

Vem, jodå…

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/hammarby-har-varit-valdigt-intresserade/

0
    Bäs
    • 859

Bär emot att inte gå på hambollen ikväll, får hålla till godo med rapporteringen och trist att man inte kan bidra på läktaren. Ibland får något stå tillbaka för något annat.

0
    Bedon
    • 47

Hambåll i afton

Glöm inte det

0
    bajen-loveU4ever
    • 127

På torsdag, då jävlar!

0
    Bäs
    • 859

Det kan du ge dig på!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 668

…vi syns på torsdag!

0
    Bäs
    • 859

Skit också… varje gång vi satte en balja gjorde de det också. Hur såg spelet ut?

0
    Bäs
    • 859

Den första 2:an är dessvärre redan uppnådd, nu får vi åka till oss en riktig 2:a… några snabba i början av andra skulle sitta som en fläskläpp. De har en dubbelutvisning (eller snarare 2 st utvisningar) så vi inleder andra med 2 fler på banan… i 5 minuter och ytterligare 5 med 1 gubbe mer.

0
    Barbapappa
    • 25

Är ni nervösa? 🙂

Barba drar till med 2-5! 🙂

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 668

God kväll GU!

…det är viktigt som bara fan idag!

0
    bajen-loveU4ever
    • 127

Jag ser med spänd (och nervös) förväntan fram emot tredje (och avgörande?!) mötet mot Saik imorgon.

Nu jävlar!  =-)

0
    bajen-loveU4ever
    • 127

Pinsamt, Bajen!  =(

0
    Bäs
    • 859

Ha ha, uslaste jag sett på länge… ett friläge där bollen slås rakt på målisen och ett utan målis och skjuter utanför, det finns inte. Mediokert spel och passningar under all kritik. På allvar, cykla hem. Ni mötte ett div.1-gäng

0
Visar 25 inlägg - 1,076 till 1,100 (av 1,150 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.