Bajen, bara Bajen

Visar 25 inlägg - 426 till 450 (av 1,600 totalt)
  • Författare
    bajen-loveU4ever
    • 189

Och fin förstärkning till våra

fotbollsdamer!

Madelen Janogy till Hammarby

bajen-loveU4ever
    • 189

Förstärkning från Falun till vår för tillfället sargade trupp.

Välkommen Axel!

bajen-loveU4ever
    • 189

Välkommen Selmani och

Välkommen Helmersson.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

Vi leder Futsal-ligan med en pinne…och en match mindre spelad!

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God middag GU!

Robin har åkt på en nyckelbensfraktur och blir borta minst några veckor!
    David har fått en rejäl smäll på foten…riktigt vad det innebär är oklart, men han känns i a f närmare matchspel än Robin!

Bäs
    • 1182

Vad hände med Robin? Såg att han böts ut rätt tidigt men hörde inget om varför. Läste ikapp lite och ser att det är någon form av axelskada han drog på sig… det är en motor vi verkligen behöver så hoppas han är tillbaka snart. Stod mindre om David bara att det tydligen är en fotskada och att han åkte med bussen hem från Småland. Bra det…

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God morgon GU!

Enligt min info blir David och Robin borta ett tag…spela på annandagen är nog tyvärr kört!

För övrigt så spelar ”Robban” Rimgård hockey i ”Trånkan”… han vore ett bra tillskott under rådande omständigheter, men går det att lösa???

Bäs
    • 1182

Bra att det finns en David till som dessutom gör 2 baljor. 🙂
    Snyggt jobbat

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

David borta…Sundin klev av i första…

Ändå slår vi Villa med 3-2…STRONGT!

Bäs
    • 1182

Skönt att det där sista gick in när de just tagit sig ifatt. Nu ska vi klä av villa tycker jag… ner med brallorna på dem.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

Så skall det se ut… 🙂 🙂
    5-6 i Vetlanda!

Bäs
    • 1182

Landar de den här så kan jag skriva ”Tack” på ryggen på en tröja också…hur som så måste det till en stabilare backlinje.

Bild inklusive länk till fotbolldirekt

Bäs
    • 1182

Mitt har funkat rätt bra tycker jag men har även jag avslutat. Känns inte jätteaktuellt att fortsätta förrän skiten sätter igång igen.

Trist match och oengagerat kändes det. Man måste höja klubbkänslan hos spelarna annars kommer det blir svårt med allt för klubben (föreningen). Visst att det behöver värvas spelare, men man måste se till att egna produkter kommer fram och lyfts fram framför den ”enkla” vägen.

Nu är det jobb i morgon bitti och man får hoppas att vi är full styrka och inte som det var förra veckan där de yngre var sjuka och vi var 1-2 pers kort av 5 när det är som mest att göra på hela året. Gissar att de kommer skrika mest om att de ska vara lediga i mellandagarna.

Nu är det handboll och bandy som gäller fram till cupmatcherna, då får de börja samsas om min tid igen.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

Ökensäsongen är äntligen över och så även mitt abonnemang på D play!

…som är ohotade om titeln ”Sveriges i särklass sämsta leverantör av sportevenemang för TV”!

Ren jävla skit!

Bäs
    • 1182

Jaha, dags att genomlida sista 90 + tillägg och paus.
    Man får väl hoppas på att vi ”missar” att tappa ytterliga placering åtminstone.

Irriterande att Bojanic fortfarande är borta. Kul att Dovin får köra

Bäs
    • 1182

Anne Hopfgartgen får vara alibi för att det här inte ska vara dravelavdelningen.

Men fan vad kul det är att kolla handboll ändå. Tror inte det finns någon lagidrott där det skiljer mindre mellan herr och dam, i både bra spel och spänning. Kommer tokkolla  ååtminste Sveriges matcher, helt klart och nyss såg jag den oavgjora mot Spanien, de var ändå VM-tvåa…

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

…nopp, jag var en ”soffpotatis”! 🙂

Bäs
    • 1182

Starkt att vända det till 3 måls vinst tycker jag som soffsittare. Var du där?

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

Trots 3 måls tapp i andra…vänder vi tillbaka och vinner med 6-3!
    Utmärkt!

Bäs
    • 1182

Skit alltså, det är ju en sån här match man skulle velat se på plats…

Härlig vinst

Bäs
    • 1182

Nu blev det dystrare… 3-3 nu.

Bäs
    • 1182

Fina rapporter från Zinken

Målgörare i första är:
    10. Daniel Mossberg 7.17
    9. David Jansson 10.39
    45. Christoffer Fagerström 34.12

Bäs
    • 1182

Man hade ju hoppats på 2irad

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

3-3 på Zinken mot Vänersborg är inte OK!

Bäs
    • 1182

Första helt missade matchen på måååånga år. När jag läser runt lite så känns det ändå som om jag inte missat något. Erik nickar sin vana trogen in en vinst mot gnaget och heif åker ur, det tog några år förra gången de var nere och lär väl göra så igen. Glad att vi inte var så kass i år. En 5-8 plats är rimlig med tanke på hur spelet sett ut. Högre känns inte aktuellt alls och lägre ska vi inte behöva vara hur dåliga vi än är.

Visar 25 inlägg - 426 till 450 (av 1,600 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.