Bajen, bara Bajen

Visar 25 inlägg - 376 till 400 (av 1,598 totalt)
  • Författare
    Bäs
    • 1180

Även om det var 2 pinnar som gällde så blev det inte 2 till oss… 🙁

Bäs
    • 1180

Inget annat än 2 poäng som gäller idag… även om det är bortamatch och sol på Zinken.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

De är bra jävligt att vara bandysupporter!

Bäs
    • 1180

Vore skoj med ett hörnmål på Zinken… gärna eller skoj bara om det är av Bajen

Bäs
    • 1180

Ja, och de olika arenorna och sporterna har lite olika förutsättningar för upp och nerladdning. Saknar dem alla… och alla de som brukar dyka upp på sina egna sätt. Det är som sagt dags för det här viruset att dra något gammalt över sig, icke välkommet gästspel.

Bedon
    • 54

Hej,

Bedon glider in å kollar läget och säger hej och önskar att den här jävla Coronaröven kan ta slut nån gång. Fan vad jag saknar läktarhänget, surret innan, efter och i halvtid. Men det gör ni andra också, så det är inget unikt med mej.

Bäs
    • 1180

Rent sportsligt vore det perfekt med 2 bra mittbackar och backuper till dem, som vi vet behövs.
    Sen rent ekonominskt kanske det inte är realistiskt. Självklart ska BP finnas med framförallt på fasta offensivt, ett lyft för den annars redan bra offensivt, Magyar, som jag inte tycker räcker till defensivt, tar lite väl många kort pga att han inte hinner med riktigt, men gillar Maggan.

Så, funkar BP och islänningen ihop tycker jag det är idealt. För defensiven funkade verkligen inte förra året… tror ingen protesterar mot det.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God morgon GU!

Skall man tolka backvärvningen som om Paulsen är ute ur bilden?
    …eller kommer Paulsen stärka upp anfallet!

Jag vill i a f se B P på topp alla dar i veckan!

Bäs
    • 1180
    För Hammarby Bandys herrlag innebär det att onsdagens hemmamatch mot Västerås SK (kl 19, 20/1) kommer att spelas på Zinken.
    Bäs
    • 1180

Välkommen, prestera eller…

Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    bajen-loveU4ever
    • 189
    bajen-loveU4ever
    • 189

Åh, goa Björne P!

Pratade om honom med jobbarkompisen idag, om att de är ute efter honom i Skåne. Sa det till Jack att jag tror inte BP är intresserad av MFF, han vill till Bajen.  Skönt att läsa att jag hade rätt! =)=)

Kämpa JJ,  detta fixar du…

Bäs
    • 1180

Det här är ju ändå rätt trevlig läsning… han är inte avskriven ännu förhoppningsvis, den goa dansken

Inte intresserad av MFF – vill till Hammarby: ”Bollen hos dem” (fotbolldirekt.se)

Bäs
    • 1180

Då blev man lite kompis med Vetlanda också, trevligt… men alltså, hur fan hinner man ens göra 25 mål på en match? 4 utvisningar på lika många minutrar och 6 mål på knappt 10 minuter. Båda måste ju varit helt ihåliga i försvaret… rätt lag vann åtminstone där.  Tristare västerut.

Lotta, ja man undrar ju hur hon tänkte där, det är tubulent av bara helsike och gissar att Zigotti knappast är den som lockat henne, för spelade de ens ihop något? jöteborj liksom… redan på fallrepet, märkligt.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

Va fan…Lotta!
    Skulle de inte lägga ner verksamheten…och nu värvar man ”våran” Lotta!

Bäs
    • 1180

Det här är ju ändå lite trist

KLART: Lotta Ökvist lämnar Manchester United – för Göteborg FC (expressen.se)

Samtidigt fick jag på radion höra att det där med isar för ”Skridskoåkning” inte kommer att fixas till. Vet dock att det varit uppe om Zinken just pga elitverksamheten.

Det kom en bild också… 🙂

Bäs
    • 1180

Ah, men det var väl förbannat också…

Men låt mig gissa att den här vansinnessatsningen de gör kommer att gå i stöpet som precis alla andra såna har gjort. Det är väl mer en fråga om hur mycket de hinner förstöra innan det händer och under hur lång tid de tillåts hålla på som de gör. Tills dess är alla som slår de där kolsäckarna mina vänner.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

SURT…mot de där jävla svinen!

…men isen på Zinken är snart tillbaks! 🙂

Bäs
    • 1180

Bra mail från bandyn tycker jag. Kanske i synnerhet slutklämmen om samtalen med Idrottsförvaltningen. Men man vill ju se beslut också, inte bara snack.

Bäs
    • 1180

Det skulle sitta fint om vi kunde sätta dit dem också på onsdag, men det känns som en ren utopi. Men sluta hoppas gör man inte…

Bäs
    • 1180

Idag är jag Villa, tack Villa

Bäs
    • 1180

2 hörnor, 2 mål… och det var inte vi som gjorde dem dessvärre. Men inte värre än att vi kunde göra ett också. Mossberg stod det på den bollen. 2-1

Trist historia som slutade till slut. amen

Bäs
    • 1180

Ja, det är minst sagt slitigt för bandyklubben med fräs.

Kollade just in på Elitrapport och de verkar inte ha startat matchen ännu av någon anledning. Ah, läste nu at tdet tydligen gått ett brandlarm på arenan, ingen stormnig av vänserssupportrar alltså.

Kämpa på nu… och framöver.

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God morgon GU!

Hoppas vårt hårt olycksdrabbade och numer en spillra till bandylag kan ”steppa” tillbaka mot Vänersborg….Matchen startar 18.00
    … helt ärligt har jag svårt att se det, men vill gärna bli överraskad!
    Vi har två landslagsspelare och vår bästa spelare de senaste säsongerna borta (Robin)…
    Klart som fan att det haltar…plocka bort motsvarande spelare i övriga lag, så kommer de gå som sänken genom tabellen!

KÄMPA HAMMARBY BANDY!

BAJEN ÄLTA NR 8
    • 863

God kväll GU!

Bevittnade Siriusmatchen på plats….vi var bra i 40 minuter i första och leder rättvist med 2-0!

…sedan föll vi tillbaka i gamla synder!

För tillfället är vi ett lag i ruin…de tre bärande spelare som är borta har lämnat ett gigantiskt hål efter sig!

Idag har vi endast tre drivande spelare och det blir för lätt för motståndarna att försvara sig emot, då vårt spel blir lättläst och statiskt!
    Alla motståndare sätter stenhård markering på Fager, Mossberg och Kasper….våra övriga spelare låter man ha bollen, då de inte utgör något särskilt stort hot….typ, så ser det ut på banan!

Pratade med Robin som tror han är tillbaka om en månad ungefär…han har precis kört igång och tränat lätt med laget!
    Fick några ord med David som hoppar runt på kryckor…och läkningsprocessen går enligt plan, även om David själv tycker den går långsam! 🙂

Någonting säger mig att det måste bli is på Zinken snart… 😉

Visar 25 inlägg - 376 till 400 (av 1,598 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.