Bajen, bara Bajen

Visar 25 inlägg - 326 till 350 (av 1,216 totalt)
  • Författare
    Bäs
    • 909

Piss och pest…
    Fan vad onödigt att släppa till den där konringen, men det är klart, de gjorde ju allt de kunde för att kvittera och om om inte fanns (Davor) så hade nog vi behövt göra åtminstone 3 för oavgjort idag. Men jag gläds aldrig åt en pinne om det inte innebär att vi tar guld på det…
    Märklig match, men gillar att bytena (Främst Rodic och Bojanic) gör så stor skillnad som de gjorde.
    Ännu mer retar det att om vi hållit 1-0 så hade vi passerat ett par lag som jag vill att vi alltid har bakom oss.

0
    Bäs
    • 909

Ska bli intressant att se om spelet hänger kvar från i torsdags (var det väl?)
    Vi har så pass bred trupp att några förändringar i startelva+avbyt inte ska betyda något egentligen. Vi har ju knappt några toppspelare utan bara brett. Sen att vissa varit lite bättre än andra är en annan sak. Gäller att Billborn och c/o får ihop det bara så ska det lösa sig…

Får se vad man får käka upp av det här om några timmar.

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God middag GU!

Davor i mål idag… David, Rikard och Aron borta!
    Energispelare som Rodic behövs på plan när det hackat lite i liret och vi missat otaliga målchanser, så jag tycker faktisk det är dags att han får lira på någon kant i anfallet från start!
    Tycker tex att Kacaniklic inte har någon form, så prova med Rodic istället!

Tycker Simon och Dennis är helt formlösa…Tim och Brito istället?

Inte vet jag vad som är rätt, men jag vet vad som är fel…eller var det möjligen tvärtom??? 🙂 🙂

0
    Bäs
    • 909

Vidhåller att det är för tunnt i ”dam”laget, kunskapen och viljan finns kanske, men det saknas jävlar anamma. Alldeles för mång onödiga poängtapp utan egentlig anledning. Sen kan någon få förklara för mig varför tjejer så ofta skjuter ballongbollar med underskruv. Ser hellre en missriktad hård tåpaj eller ormfräsare om jag ska vara ärlig. Undantag finns såklart, men det är inte dem jag pratar om. Visst borde väl PPA (t ex) se det och borde de inte köra skottövningar där det är 10 snabba armhävningar om man skjuter med underskruv (=hela foten under bollen).

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God eftermiddag GU!

Grattis ”syrran”! 🙂

…våra töser fick endast med sig ett X mot Kvarnsveden, vilket är en klar missräkning!

Vi borde vunnit med två-tre bollar!

…i övrigt lugnt!

0
    Bäs
    • 909

Jag tycker man såg lite av det spel de hade förra hösten, hoppas det gav dem en lite skjuts ihop med att de lyckades vända och vinna.
    Ludde är och kommer vara en tillgång, han såg helt slut ut efter 75, men sen gav han allt i 20 till. Ska inte säga att jag älskar det, men gillar inställningen. Sen att han får göra ett snyggt nickmål, det var både han och Paulinho (och alla andra inkl. oss) värda.
    Kan vara precis den vinsten som gör att resten bara släpper.

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God kväll GU!

Det gick ju vägen…men det bara måste bli nervöst på slutet!

”LuddeGurra” bäst på plan!

0
    K.K..
    • 74

God kväll GU. Hoppas detta elände tar slut så man kan se Bajen på Söderstadion igen. Vi får hoppas att den negativa trenden vänder i morgon.

0
    Bäs
    • 909

Tvillingklubbarna har ju en tur som är i det närmaste osannolik. I synnerhet de som förpestar vår tillvara.

Nog om det

I morrn vill jag se ett taggat Bajen, med drivet och kampen om varenda boll, återtag av tappade bollar och vunna andrabollar. Sen om det blir ett par baljor så gör det inget.
    Ja, det är mitt något blygsamma önskemål för 16/7 19-21

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God kväll GU!

Verkar som om Tankovic blir kvar säsongen ut…han vill väl lira med Z 🙂 🙂

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God middag GU!

Ett stort grattis till islänningarnas islänning.. Pétur Marteinsson på hans 47 årsdag!Petur Marteinsson om tiden i Hammarby: ”Min klubb”

0
    Bäs
    • 909

2 spelare som håller idag. Båda 1:orna… målis och den som ska göra mål. Samma som sist alltså.
    Resten ser ut som marionetter, välj vem som helst… underprestation big time. Det är inte Ludde som ska vara bäst på plan varje match, i synner het inte pga att de andra inte presterar ens för att abbonera på en krok i ett omklädningsrum.

Norra Europas tunnaste lag vinner med 8-0

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

…det är ju för fan pinsamt!

Ta av Widgren, Sandberg och Bojanic ett par matcher…de är ju helt iskalla och klarar inte av att slå en passning längre!! Vad har hänt?

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

….8-0 för damerna!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

Bajens Damer trummar på…
    1-0 Emilia Larsson, 2-0 Självmål, 3-0 Emma Jansson på straff efter 30 minuters spel!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God middag GU!

Rodic utanför truppen igen…känns som det hänt något!

…eller är han kanske på väg bort!

Tycker han borde vara aktuell för spel, då det haltat i liret med de andra laguppställningarna!

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God eftermiddag GU!

Petronella var en mycket charmig tös med ett härligt skratt… 🙂

Välkommen igen, då! 🙂

0
    Bäs
    • 909

Märkligt vet jag inte om det är, men övergången till diffen var ju inte populär, sen gick hon till Roma och har nu kritat på för Bajen igen.
    Petronella Ekeroth är tillbaka… ett nyttigt tillskott och jag hoppas att hon valde Bajen för att hon känner sig hemma hos oss och på Kanalen.

0
    Bäs
    • 909

Skulle gärna se en lite längre mening av Mossberg (och alla andra Bajare) att det ALDRIG är ok att gå till en sån klubb, byggd på ett sånt sätt och med de ytterst teksamma ägarförhållandena.

Fortfarande inte alls ok med gårdagens match. Var väl bara Ludde och Oustedt som skötte sina kort med ett godkänt betyg. Resten agerade som de spelade som om de varit på grillfest kvällen innan.

0
    Bedon
    • 47

Alla stolpe in från förra året har blivit stolpe ut. Bra spel igår. Hemska avslut.

0
    bajen-loveU4ever
    • 134

Läste hans svar på lunchen.

Bra där, Mossberg!  =)

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

….Mossberg har svarat på lite ”hypotetiska frågor”!

Bl.a. den här…
    Din klubb befinner sig i ekonomisk kris-då hör ärkerivalen AIK av sig och erbjuder dig 10 000 kr mer i månaden…Vad gör du?
    – Då spelar jag kvar i Hammarby. Jag har lärt mig att inte så populärt att gå till AIK i ett sådant läge!

Detta är i a f vad jag vill höra av våra spelare…bra där ”Mossan”! 🙂  🙂

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God morgon GU!

Det är märkligt hur journalister i den skattefinansierade median synar Bajen i sömmarna och gräver fram det ena efter det andra i sina analyser om vilka fel och brister vi har!

Jag tycker det vore önskvärt om deras kollegor på nyhetsavdelningen var lika idoga i sitt arbete med att hitta fel och brister i våra politiker och inte minst av regimen som gång efter annan fallerar i styret av landet!

0
    Bäs
    • 909

Det är åt helvete helt enkelt.

0
    BAJEN ÄLTA NR 8
    • 699

God kväll GU!

…same shit all over again!

0
Visar 25 inlägg - 326 till 350 (av 1,216 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.