Svar till: Dravel och allt möjligt

Bäs
  • 957

Då var den avklarad då… den 12:e i ordningen. Det är väl ett par man missat när det varit resor, men mycket är nära detsamma som första gången. Inte något negativt i det. Att vi lyckats samla ihop 22 påsar är gott nog även om det var några ganska frekventa resenärer som saknades. Att vi faktiskt hade något som vi kan kalla möte var också det trevligt i all anspråkslöshet. Mer än så behöver det inte vara…

Har sett att ett par resepåsar reggat sig nu och några till hoppas jag tillkommer och att det skrivs lite dravel eller Bajen.
För er nya här så har vi alltså 2+1 forum. 1 använder jag lite för test när jag försöker rätta till en del småfel eller lägga till något innan jag gör det i de 2 ”riktiga” forumen. I ”test”-forumet kan man med fördel skriva sånt som har direkt med forumet att göra, funktioner eller om man har ett förslag. Närmast som jag ska försöka lägga till är ett galleri där man ska kunna lägga in lämpliga och olämpliga bilder om man är inloggad.
Registreringen är öppen så det kan komma in någon forumbot, men jag ska försöka hålla koll så det inte blir en massa spaminlägg med konstiga länkar man inte ska klicka på. Så mycket mer finesser kommer jag att undvika, det blir lätt stökigt och rörigt om man lägger in för mycket, huvudsyftet är ju att vi ska ha ett ”rum” att skriva i och dryfta diverse saker.

På måndag är det dags att dra igång fotbollssäsongen och eftersom det är bortafajt och den visas på CMore så kanske det är någon som tänker se matchen på lokal… något förslag på var? Närmast för mig är ölstugan (om jag inte streamar), något annat förslag?

0