Svar till: Dravel och allt möjligt

BAJEN ÄLTA NR 8
  • 651

God morgon GU!

Stod inför en stundande kris, men det fixades till med delar från mitt digra reservdelslager!

Min kära ägodel, tillika Nokias gåva till mänskligheten…en 3510 i dog nu på morgonen, då den slutade ta laddning!

Kallsvettig och med andan i halsgropen lyckades jag skaka liv i en annan och vi är numer på banan igen! Efter lite rotande i ”reservdelspåsen” så hittades en frisk lur bland mina donatorer…så på med ett ny knappsats, flytta skalet, ladda och flytta in alla nummer…så nu kan jag andas ut!

Visst är det konstgjord andning och jag vet att jag behöver investera i en sån där skittelefon som håller dålig, är svindyr, ger folk gamnacke och dessutom förstör många människors förmåga att fungera i sociala tillställningar! Och det sjuka i att man numer nästan måste ha luren till hands när man skall umgås!

Det börjar bli jävligt pinsamt att se hur massa patetiska människor söker bekräftelse överallt med en massa skit i bildformat! Vidrigt!

JAG KÄMPAR EMOT SÅ LÄNGE DET GÅR, TY JAG ÄRO SERIÖST INNOVATIONSFIENTLIG I DETTA FALL! 🙂 🙂

0