Svar till: Dravel och allt möjligt

BAJEN ÄLTA NR 8
  • 776

God förmiddag GU!!

Vill inte posta denna typ av text här, då de inte har här att göra, men någonstans måste jag få ur mig detta!

Det väntar ett nytt år med troligtvis travar av nya restriktioner som arroganta politiker prackat på vanligt hyggligt folk…
….men som de med sedvanlig arrogans och väljarförakt skiter i att följa själva!
”Sossarnas” och deras ”chefsutnämningars” förehavande under julhelgen är ett glasklart exempel på detta…
Regimens och etablissemangets förakt mot ”oss” vanliga svenskar är totalt, man skiter sedan länge i folkviljan, man ignorerar folks oro över den ständigt växande kriminaliteten, man tycker mer synd om de som våldtar, rånar och förnedrar, än offren, man försvarar sina egna in i absurdum även om det handlar om pedofiler och brottslig handlingar!
…man vräker ut skattepengar på saker som verkligen inte gagnar landet Sverige och dess innevånare…trots att ”vi vanliga” får stå för notan för deras misstag, felsatsningar och inte minst deras overkligt höga arvoden!
Årtionden av misskötsel, väljarförakt, svikna vallöften sopas under mattan, skylles på andra och slätas över…bl.a. med hjälp av en välvillig och synnerligen flat journalistkår som givetvis har sina politiska sympatier i den styrande regimen!

De som har annan åsikt och vill komma till tals och få en debatt om t.e.x. migrationen, klimatet, pandemin, corona-vaccinet m.m. censureras av både stora nätjättar och hängivna censurivrare på vänsterkanten…man får nämligen inte ha en annan åsikt än etablissemanget!
SWEBBTV som följs av runt 65000 prenumeranter på You Tube raderades bort helt och hållet av Google innan jul…trots att man är godkända för mediestöd av Mediestödsnämnden! Läs länken!

Ren ondska bakom avstängningen av Swebbtv på Youtube

Som svensk medborgare och skattebetalare är i a f jag djupt oroad över utvecklingen… det medborgliga uppvaknandet går tyvärr trögt!
Vart skall det sluta när man kväver all för regimen opassande och obekväm kritik?
Vad händer då med yttrandefriheten?

Jag använder ordet ”regim”… då regimer sysslar med just tystande av åsiktsmotståndare, seriösa journalister och regimkritiska åsikter!

Ett gott nytt år ?

…så fan heller om denna galenskap fortsätter! 🙁 🙁

0