Svar till: Bajen, bara Bajen

BAJEN ÄLTA NR 8
  • 644

Duger detta som svada till Sef?

Hej!

Det är väl ingen nyhet att allsvenska sändningarna är under minst sagt all kritik…jag har ilsket påtalat det i samtal med dem!

Det man återkommande repeterar och får höra är att den utrustning man har är för dålig (trots helt nya grejer), för seg, för lite av allt i princip!
D.v.s. att det är ”typ” samtliga ”konsumenternas fel” att det inte går att titta problemfritt på deras ”laggande” sändningar….

Att få kompensation för bristfälliga sändningar är inget man överhuvudtaget erbjuds…ej heller vill man höra på det örat när man påtalar det…

Att ta ut 349:- i månaden för ”rent katastrofala sändningar” är skamligt, hutlöst och inget annat än ett bedrägeri!

Jag tycker att ni bär en stor skuld i denna skandal och tycker det är dags att ni upphäver avtalet med D play efter deras praktfiasko med att leverera en bra produkt!

Lämna över sändningarna till C-more igen…Även om jag inte är någon större vän av C more, så fungerade det i a f klanderfritt!

För övrigt kan jag tycka att ni borde gjort en klart grundligare kontroll av D Play och tidigt insett varåt detta skulle sluta! Pengar är inte allt!

Jag och alla mina fotbollsvänner behövde inte särskilt lång betänketid och nämnvärd insikt för att inse att det skulle bli stora problem med en sån ny oprövad aktör!!

Vilket besannades redan i premiären och det tillåts fortfarande fortgå av er 15-16 omgångar senare!
Det är dags att agera, kraftfullt!

0