Svar till: Dravel och allt möjligt

BAJEN ÄLTA NR 8
  • 668

God morgon GU!

”Whoever put ’good’ and ’morning’ together deserves a good slap in the face!”  🙂 🙂

Ny laptop installerad…det gamla skiten bortplockat, kabelhärvan placerad i en korg under skrivbordet!

Nu har vi två gamla ”burkar” som står och väntar på att tömmas för gott och lämnas åt sitt öde!
Den saken tänker undertecknad själv ta hand om, men inte som det är brukligt med återvinning och sån skit…här vankas det hårda tag! 🙂 🙂
I o m mitt yrke så finns resurser som inte ”vanligt folk” förfogar över och som lämpar sig alldeles utmärkt till att för gott omintetgöra ”löjligt” små ömtåliga tingestar!
Jag tänker nämligen våldföra sig ”big time” med sin nyfolierade grävmaskin på dessa två små lådor och demolera dessa till oigenkännlighet för att sedan för evigt sända dessa till de sälla jaktmarkerna för datorer…d.v.s. ungefär på samma djup som en traditionell kist-begravning!

Det har varit ”ernt” med inkomster på travet de senaste två dagarna! 😉
..men glädjande nog, så har jag hittat skrällarna, men spruckit med ”någon längd” på spikarna!

Känns som om ”spelhjulen” börjar rulla lika fort igen och flyter det på ett tag!
…kan säga att mina hjul har varit i otakt jävligt länge!

Skriver ”Mujo” på eller inte….”på” säger jag, men bara för resten av säsongen!

0