Svar till: Bajen, bara Bajen

Bäs
  • 860

Härlig matchtid 12.30 på söndag. Ser det som ett frukostmöte.
Med tanke på vad SB sa på PK:n efter bp-matchen så undrar man ju lite om han säger samma sak till spelarna som i pk:n, varför spelar de inte på riktigt utan håller på och duttar och tar felbeslut? Hur gamla ska de behöva vara för att få in hur de ska agera på plan under match? Jag blir skitirriterad på sånt… de har duktigt betalt för att göra det de är bäst på, det borde inte vara särskilt svårt att lyda chefen eftersom de kan det andra från barnsben. Passar inte galoscherna så dra…
Nej, jag tror inte de underskattar giffarna, det är väl en av de saker de verkar ha fattat att de aldrig ska göra, men däremot så börjar de köra klacksparkar i eget straffområde när vi gjort ett par baljor, det blir jag skrämd av. Mot Varberg hade vi bara Davor att tacka för att resultatet inte var jämnare.

Nej, ett minimum av 2 måls vinst, gärna en repris på Varbergsmatchen, men med full skärpa.

Förresten så är det match på lördag också. Handbollen spelar 14.30 mot Lindesberg, där är det 2 pinnar och gärna vinst 20 fler mål. Aranäs kommer bli svåra att nå om vi inte tar oss föri i målskillnad, om det ens räcker, de är ju 2 pinnar före.

0